Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Je betaalt geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 100,-. Voor bestellingen binnen de € 100,- betaal je € 7,95 verzendkosten.
Bestel je vanuit een ander land dan Nederland? Je betaalt dan €9,95 verzendkosten.
Ja, wij verzenden wereldwijd.
Via de track en trace link die je toegestuurd krijgt in de e-mail ‘Je bestelling is onderweg’, kun je je pakket traceren.
Heb je geen link ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op via [email protected]
Neem hiervoor contact met ons op via [email protected]
Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Neem hiervoor z.s.m. contact met ons op via [email protected]
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar ook niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected].
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@matrassen-world.
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
Ga naar onze pagina herroepingsrecht en volg de stappen.
Verpakking
Verzending
Onze algemene voorwaarden kun je hier raadplegen.